Grundejerforeningen Furesølund

Velkommen til Furesølunds MedlemsPortal.

GF Furesølund overgår til 100% digital kommunikation, så du får hurtigere og mere relevant information.

Vigtig information om tilmelding

• Du skal kun oprette én profil pr. husstand.
  • Du skal oplyse én primær mailadresse, som grundejerforeningen sender kontingentopkrævningen til.
  • Du kan oprette op to ekstra mailadresser pr. profil. Nyhedsbreve, meddelelser og indkaldelser bliver sendt til alle tilmeldte mailadresser.
  • Du kan oprette op til to mobilnumre, som grundejerforeningen vil sende hastebeskeder til fx om akut vejarbejde i dit område.
  • Det er grundejerens ansvar, at de oplyste mailadresser er korrekte. Bestyrelsen er ikke ansvarlig for, at information og opkrævninger ikke når frem på grund af en udgået eller forkert anført mailadresse.

Sådan tilmelder du din husstand

• Klik på Tilmelding i den blå menu herover og herefter 'Klik her for at oprette din husstand i MedlemsPortalen. (Se bort fra Pris i DKK  - det er standardtekst, som vi ikke kan fjerne).
  • Vælg herefter Tilmeld og udfyld alle boksene.
  • Når du har tilmeldt dig, skal tilmeldingen godkendes af foreningen. Du får en mail sendt til den primære mailadresse, når foreningen har godkendt din tilmelding.
  • Hvis du oplever problemer med tilmelding, så skriv til Ole Wejse Svarrer på wejse@ows.dk eller ring på 2071 6465.

OM GDPR / Persondataforordningen

• Furesølund og ForeningLet, der leverer systemet, lever op gældende lovgivning vedr. datasikkerhed og persondataforordningen.
  • Du skal for at kunne modtage digital kommunikation give dit samtykke til, at Furesølund gemmer dine afgivne oplysninger i en database.
  • Hvis du ikke ønsker at afgive dine oplysninger til Furesølund, skal du selv opsøge informationerne på foreningens hjemmeside. Dog kan grundejere, der af Furesø Kommune eller anden myndighed er fritaget fra kravet om bruge E-boks, fortsat få modtage information leveret i postkassen.