Tilmelding til: Klik her for at oprette din husstand i MedlemsPortalen. (Felter markeret med * er obligatoriske)

Opkrævning af kontingent sendes til denne mailadresse

Når du indtaster dit mobilnummer, giver du samtidig Bestyrelsen lov til at sende dig vigtige beskeder via sms om fx. Generalforsamling, akut vejarbejde og så videre. Du kan til enhver tid slette dit mobilnummer i Medlemsportalen.

Når du indtaster dit mobilnummer, giver du samtidig Bestyrelsen lov til at sende dig vigtige beskeder via sms om fx. Generalforsamling, akut vejarbejder og så videre. Du kan til enhver tid slette dit mobilnummer i Medlemsportalen.

Rækkehus
Kædehus

For at kunne sende relevant information ud om fx. vejarbejde til de berørte beboere, skal du vælge den stam- eller stikvej, som du bor på.

Ja
Jeg giver hermed på vegne af hele husstanden samtykke til, at Grundejerforeningen Furesølund gemmer de angivne oplysninger i en database via firmaet ForeningLet.

Grundejerforeningen Furesølund gemmer kun de oplysninger, du kan se i stamdata på din profil. Vi gemmer oplysningerne, så længe grundejeren ejer ejendommen. Ved ejerskifte bliver alle oplysninger slettet permanent senest 30 dage efter overtagelsesdagen, såfremt bestyrelsen har fået kendskab til ejerskiftet.

Oplysninger bliver brugt til at at håndtere digital kontingentopkrævning og udsende information i digital form om grundejerforeningens aktiviteter som fx. akut vej- og ledningsarbejde, indkaldelse til generalforsamling og sociale arrangementer.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at kontakte Grundejerforeningen Furesølunds sekretær. Du vil i så fald ikke længere vil modtage digital post direkte fra Grundejerforeningen Furesølund - men skal holde dig orienteret via furesoelund.dk. Din kontingentopkrævning vil blive fremsendt på fysisk papir.

Grundejerforeningen Furesølund og ForeningLet overholder alle gældende lovgivninger og persondataforordningen. Du kan læse Furesølunds databehandler-aftale på her: https://goo.gl/Rkqfpp

Indtast venligst værdien fra boksen